Mollys stora dag.

3 Maj 2010 var en stor dag för lilla Molly. Det är 11 månader sen hon gjorde sin första operation och nu var det dags för en passageröntgen för att kolla så att allt är som det ska vara inne i hennes lilla lilla mage.

8.45 hade vi tid på kirurgiska dagvårdsavdelningen. Vi åkte ner till röntgen klockan 9.00 och tog första bilden. Molly hade inte ätit sen klockan 21.00 dagen innan så hon var hungrig när hon fick dricka kontrastvätskan. Så ni kan gissa att den slank ner rätt fort. Efter att första bilden var tagen så gick vi ner till labbet och tog ett blodprov i fingret, det var CRP, levervärdet och infektionsprov som skulle kollas. Ja, sedan var det återigen dags för en bild. När klockan var 14.15 var sista bilden tagen och vi fick prata med Mollys läkare, Dr Lars-Göran Friberg. Underbar människa det där. Klockren. Ni som har träffat honom vet vad jag menar.



Allting var bra med Molly, röntgen såg bra ut och blodproverna var också bra. Gissa om vi blev glada :)
På vägen hem ville Molly-stumpan stanna till på Allum och köpa lite nya sommarkläder... hihi



Vit solhatt - H&M
Vit tröja - H&M
Leggins med rosor - Lindex
Vit klänning med rosett - H&M
Rosa leggins - Lindex
Strumpor 2pack - Lindex


Ursch, det var många jobbiga minnen som kom tillbaka idag. Under hela besöket i Göteborg hade jag en stor klump i magen och för en stund kände jag mig förvirrad. Som tur var försvann allting när vi kommit hem igen.


Molly är världens duktigaste
flicka


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va skönt att allt gick bra för lilla Molly :)



Tack, fast jag ändrade designen en gång till, nu blev det bättre tycker jag :)

2010-05-04 @ 10:18:36
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

Vill inte verka oförskämd men jag undrar om du skulle kunna tänka dig att sälja ros tightsen? Om de är 68 i storlek eller uppåt? :)



MVH Linnéa

2011-11-30 @ 09:20:01
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0