101103

Hola.

3:dje dagen på mitt höstlov. Underbart! I måndags var jag, barnen, mamma, pappa och min bror på IKEA och handlade. Det var riktigt mysigt att åka hela familjen och göra någonting tillsammans, det blir inte så ofta eftersom mamma och pappa är skilda. Efter IKEA åkte vi hem till mamma i Varberg och köpte en mega familjepizza som vi med nöd och näppe käkade upp ;)

Igår var jag hos läkaren i Borås och undersökte mig lite. Var väldans nervös för detta eftersom jag hade fått för mig en massa (läser Medicin i skolan just nu och har blivit en riktig hypokondriker) men allting såg så bra ut så, vilken lättnad. Var dock helt slut efter 2 timmar på sjukhuset med mina yrväder och så glömde vi Williams tranformers (attans).

Efter det åkte vi hem och gjorde oss iordning för sedan åkte jag, barnen, Petra och hennes barn till Universeum i Göteborg. Jätteroligt var det och några bilder kommer inom kort förhoppningsvis :)

Idag har vi inte gjort alltför mycket. Jag lagade pannkakor till frukost, vilket var mkt uppskattad av Wille och Molly...om cirkus 1 timma ska vi till gammelmormor och gammelmorfar och äta lite middag. Annars idag blir det lungt. Ikväll när barnen har somnat ska jag se på SAW VI eftersom jag somnade igår såfort jag hoppat ner i sängen.


Vad gör in i veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0