Bevare mej.

Just nu är jag så frukrtansvärt trött på allt. Kanske är det årstiden som gör det, kankse är det bara så att jag faktiskt är riktigt jävla trött på allt?


† Alla nedrans jävla vägarbeten - Jag ska minsann flytta ut i skogen, till ingenstans, bara för att slippa dessa söndriga gator och alla dessa stora grävmaskiner och orangea gubbar som dirigerar om trafiken.


† Vädret - Men snälla rara lilla Sverige, VARFÖR ska det regna varje dag? Okej att det är höst, men ge oss lite fina höstdagar också?


† Min lägenhet, min bostadsort, min kommun - Kom igen, det finns ju absolut ingenting att skryta med här? Det är ju inte ens roligt att gå ut och gå...ingen park att gå till och knappt några lekparker till barnen. Behöver jag ens säga mer?


† Sura människor - Alltså, var sura - för all del - men snälla, sura inte ner mig? Jag har annat för mig än att hinna med surerier. Och glöm inte; Alla människor kan glömma & göra fel sometimes.


† Dieter - Varför måste man gå upp i vikt av te x cocacola och fet mat? Nu tvingas ju jag att sluta dricka den förbannat goda colan för att jag inte vill gå upp mer i vikt. Jag måste tänka på att jag inte kan äta fet mat varje dag och hur kul är det? Kan man inte kunna trycka på en knapp när man inte vill gå upp mer i vikt och ändå kunna äta vad man vill och hur mycket man vill? Pefekt ju!


Peace.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jag testade stänga av den, sen så funkade de :)

2010-11-06 @ 16:21:11
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0