Minusgrader.

William vaknar alltid lite tidigare än oss andra här hemma. Medans vi andra sover vidare en stund så går han och sätter sig i soffan och slår på barnkanalen. Men innan han riktigt kan komma till ro i soffan så går han runt i och tänder alla fönsterlampor...och idag när jag gick upp med Molly och skulle göra hennes välling så tyckte jag att det var ruskigt kallt inne. Inatt har det ju varit väldigt kallt ute men jag tyckte ändå att det var lite för kallt för att vara inomhus. Anledningen skulle jag snart upptäcka; William hade inte bara tänt alla "myslampor" utan också öppnat balkongdörren på vid gavel. Därav denna fruktansvärda kyla inomhus. Fick snabbt på elementen inne i vardagsrummet och nu - såhär en timma efteråt - är det riktigt varmt och gott igen!





Vilken start på morgonen va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0