HELG HELG HELG HELG HELG



I helgen har jag jobbat XX antal timmar men vi har ändå hunnit med att umgås och dricka vin! Oj va det gillas, så himlans trevligt. I Fredags var jag, Johan, Andreas och några till på &Olles och tog några öl och bara pratade och i Lördags var vi hemma hos Lina och drack vin på hennes altan och sedan gick vi vidare ner på stan. Älskar sommarkvällarna som har varit nu det sista, helt underbara ju :)

Idag har jag och Lina varit på Damernas här i Varberg..vi tog med oss frukost och har solat och badat hela förmiddagen, fram tills en budkille ringde och meddelade att han stod utanför mitt hus med våran klädbeställning från England - då fick vi bråttom hem :)

Idag är det redan 1 Augusti - var har sommaren tagit vägen?
Jag & Lina som håller på att checka våran Sommarlista, vi får nog snabba oss lite med den!


Kommentarer
Postat av: Tess

åh tack :)!

2011-08-01 @ 23:59:01
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0