Dag 16 - Mina fobier

Åka hiss
Jag är jätterädd för att åka hiss. Jag skulle absolut aldrig få för mig att hoppa in i en hiss ensam då springer jag hellre i trappor och när jag väl är tvungen att ta hissen så mår jag riktigt illa och väntar det värsta tänkbara. Min son till exempel älskar att åka hiss om det så bara är en våning upp. Då är det bara att bita sig i tungan och se glad ut.

Äta för publik
Jag vet att det är sjukt löjligt men jag tycker det är riktigt jobbigt att äta när någon sitter mitt emot och tittar på mig.

Fötter
Jag tycker inte att fötter är den mysigaste kroppsdelen på människan dock en mycket användbar kroppsdel.

Kissa utan att sätta på kranen
Jag kan knappt inte kissa utan att sätta på kranen och det gäller även när jag är ensam hemma. Jag tror hela grejen uppkom i samband med när jag var liten och gick hos läkaren jätteofta för mina njurar. 

Spindlar & andra småkryp
Jag är jättenördig när det gäller små äckliga kryp. Dom är så fruktansvärt äckliga och borde fan inte finnas. Speciellt spindlar, myror, getingar och fästingar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0