Dag 01 - Om mig

Då var det alltså dags att berätta vem jag är - lite mer ingående antar jag. Mitt namn är Maja Lovisa Eriksson och jag fyllde 24 år i september. Men gudars så svårt detta var då, vad ska man säga, vill helst inte bli för personlig? Som person är jag väldigt glad, envis och nyfiken och provar gärna på nya äventyr i livet. Jag älskar att resa, shoppa, lyssna på musik och allt annat som en 24 åring älskar.

En av mina sämsta vanor är att om jag inte får mat när jag är hungrig blir jag tjurig som fasen och tjurigheten går inte över förrän jag ätit. Haha.

Jag äger den finaste hästen i världen och har haft honom i 13 år - Mistral heter han.

Just nu så pluggar jag, min dröm är att bli barnmorska men har fått upp ögonen för polisyrket så vi får se vart jag landar...

När jag var 19 år gammal blev jag gravid och beslöt mig för att behålla barnet - så den 6 Januari 2006 kom den finaste lilla killen till världen. Han fick namnet William. Den 9 Juni 2009 kom Williams lillasyster till världen och fick namnet Molly. Älskar dom så fruktansvärt mycket!!! ...och spana in deras personnummer: 060106 & 090609...snyggt jobbat av mig va? ;-)

Ja, det finns ju en miljon mer saker att berätta men nu får det vara bra för den här gången! Hoppas ni blev lite klokare på vem jag är!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0