Dag 05 - Vad är kärlek?

alla människor definerar kärlek på olika vis. kärlek är för mig en stark känsla av lycka, glädje och välbefinnande när jag är med personer jag älskar. det finns olika sorters kärlek och man älskar personer på olika sätt. men det menar jag att jag älskar ju mina barn på ett speciellt sätt och överallt annat såklart medan jag älskar mina vänner på ett annat sätt. jag har en enorm kärlek till mina barn, till min familj. om man har ett förhållande så har man en speciell kärlek till denna.

massa kärlek.


Kommentarer
Postat av: Evelina B

SV: Haha tack. Och om du syftar på han på bilden i det inlägget så är det inte min pojkvän :p

2011-01-05 @ 18:56:44
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0