Dag 11 - Mina syskon


Per Eriksson - Min söta lillebror som fyller 18 år om 1 månad. Han bor hos våran pappa i Kinna och går andra året på elprogrammet på Marks gymnasium. På sommaren jobbar vi tillsammans på Fladenbåtarna i Varberg hos våran mormors syster. Han är "andraman" på båten och trivs mycket bra med det och jag jobbar i cafét. I April har han varit tillsammans med söta Veronica i 3 år och dom är jättefina tillsammans. Min broder brukar mest höra av sig när han 1. behöver något från systembolaget 2. behöver skjuts någonstans (hoppas det blir ändring på det snart) Hoppas att han snart blir "vuxen" och vill börja umgås mer med sin syster :-) Men jag älskar honom!



Sari Eriksson - När jag var typ 14 år berättade min pappa för mig att jag och min bror hade en halvsyster någonstans i Sverige. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta? En syster hade jag ju alltid velat ha - men kanske inte på det här viset? Vi tog upp en viss kontakt via brevväxling och senare till mail och nu till facebook. Det är jätteroligt. Vi har dock aldrig träffat varandra men hoppas att vi snart träffas. Och det går ju knappast ungå att hon är dotter till min pappa - Dom är ju identiskt lika :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0