En tripp till Ullared

Just nu är jag ute på praktik. Jag gör min praktik på ett ställe som heter Ljuspunkten. Ljuspunkten är en verksamhet för människor med psykiska funktionsnedsättningar. Människorna där driver en matsal och lagar mat åt gäster 3 dagar i veckan. Idag var gänget på utflykt och resan gick till Ullared.


Solsidan säsong 1


4 Pocketböcker


En ganska gullig kakburk - att förvara godsaker till kaffet i inuti skafferiet

Köpte även lite saker till mina älsklingar och en del "standardsaker" som tex tvättmedel, sköljmedel, tandborstar å sånt. Nu blir det inte Ullared förrän 2012 igen :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur mycket kostade solsidan boxen? :)

2011-02-02 @ 17:38:48
Postat av: maja

Den kostade 159:- har jag för mig!

2011-02-04 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0