Oslo

I fredags tog jag bussen till Oslo och hälsade på en viss person. Spännande då jag aldrig varit i Norge förut. Jag hade en supermysig helg med matlagning på fredagkvällen och lite vin. På lördagen gick vi runt i hela(?) Olso och kikade och drack öl på ett ölbryggeri. 2 öl fick jag i mig och efter det var jag helt mätt :) När vi kom hem kollade vi ju självklart på handbollsmatchen - vilken var grym! Sen åt vi på en restaurang och sedan vidare till en sportbar där vi skulle spela biljard. På söndagen gav vi oss upp förbi Holmenkollen och skulle åka längskidor. Första gången för min del - vilket jag tyckte att jag hade förklarat mycket väl men tydligen hade det passerat förbi grabbarnas öron eftersom vi mjukstartade i världens värsta backar! Vi var ute hela dagen och när vi väl kom hem käkade vi sushi och jag fick lära mig hur man egentligen äter sojan och wasabin! :) En jättebra helg i Norge alltså - och för er som inte tror mig ang. skidorna hoppas jag på bildbevis så småningom!


Puss

Kommentarer
Postat av: priscilla

Vilken fin blogg du har! Gå in och tävla om ett baby kit på min blogg, under kategorin tävling. massa produkter som du kommer få användning för :-)

2011-01-26 @ 09:10:39
URL: http://hatexlove.blogg.se/
Postat av: lollo

din lilla hemlighetsmakerska :-)

2011-01-29 @ 08:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0