Till minne av dig!


Den här dagen har varit en fin och minnesvärd dag. Eira Syrén begravdes idag. Hela begravningscermonin var jättefin och allting gick jättebra. William var jätteduktig han satt så snällt jämte Koffe under hela begravningen. Eira låg i en vit kista med massor med rosor på i olika färger. Helt underbara blommor. På minneskortet stod hennes namn - Eira Syrén och en bild på fina syréner. Jag är glad att mamma och pappa var med för jag var så ledsen och när vi skulle ta avsked av Eira brast det. Skönt att pappa stod jämte mig och kramade om mig då.

Vi kommer alltid att minnas dig Eira - Vila i frid med din Roger nu!


Kommentarer
Postat av: ICORNR

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2011-01-28 @ 20:42:33
URL: http://www.icornr.com/sv
Postat av: du vet vem!

hoppas du mår bättre idag gumman!!

2011-01-29 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0