rensa/skänka/slänga

Har fått världens ryck och rensat i mina garderober hemma. Kläder som jag inte har använt på sisådär 5 år har äntligen hamnat i sopsäcken. För visst är det så att man ALLTID tänker att "ja men denna tröjan kan jag ju ha när jag tvättar bilen", eller "denna kan jag ju ha i stallet" osv. Men nu var det dags att skänka bort sådant som jag tror kan komma till användning och slänga det som är urtvättat och slitet. 2 överfulla säckar blev det och mycket plats i garderoberna att återigen fylla med nya fina plagg :) Jag kan faktiskt erkänna för er här att jag & Lina hets-shoppade varsin klänning på jobbet idag - vi är mycket nöjda!


Så ut med det gamla och in med det nya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0