11.03.30

Dagen började med näsblod - TUR att inte barnen vaknade när jag gick upp, jag hade ju skrämt livet ur dom. Nu är jag så jäkla trött på detta jäkla näsblod alltså. Trodde det skulle bli mindre nu i samband med det fina vädret och den varmare temperaturen men än sålänge är det lika illa, eller kanske en smula bättre.

Provet gick väl sådär, vet inte alls var jag hamnar, det återstår att se! Skönt att det är över nu iallafall. Grupparbetet som ska vara inlämnat på fredag nästa vecka är jag fruktansvärt ofokuserad på, det är jättesvårt att arbete med någon som man är så olik om jag ska uttrycka mig snällt...ursch, hoppas verkligen att slutresultatet blir vad jag strävar efter!!

Nu har jag precis käkat en portion av min fantastiskt goda kycklinggryta med gul curry MUMS!
Har ju shoppat en massa också, tänkte visa er det :-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0