+ 6kg

Okej NU vet jag varför jag den senaste tiden har rusat upp i vikt...hela 6 kg har satt sig på min röv och mage. Det är inte okej med tanke på att jag bara kan gå i ett par jeans och leggins. Men nu har min älskade mamma upptäckt varför....nämligen mina ppiller. Var hos barnmorskan idag och skulle byta preventivmedel och hon sa att med dom ppillerna jag käkar så får man en enorm matlust och går gärna upp i vikt. VA FAAAAN!?! Så igår var sista gången jag käkade Trionetta 28. (Dom var tydligen bra till 15 åriga flickor inte en gammal 2 barnsmorsa som jag) Så nu hoppas jag inom kort att mina +6 kg snart kommer ramla av igen. (Inget fel att väga det jag väger nu men hur kul är det att inte få på sig brallorna?)

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0