Ensam mamma söker



Jag har ju glömt att berätta att jag sökte till Ensam mamma söker härom veckan. Hade väl egentligen ingen tanke på att dom skulle vara intresserade av just mig, men så ringde en tjej från tv3, ensam mamma söker, och intervjuade mig per telefon. Det hände 2 gånger och sista gången så frågade hon om jag hade möjlighet att ta ledigt under vissa dagar/veckor under sommaren. Tyvärr åker jag till New York under den veckan dom spelar in vinjetten så jag var tvungen att tacka nej.


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Gustaf

Skoj!! Synd att du inte kan vara med för då hade jag tittat varje avsnitt =) KRAM

2011-03-24 @ 20:53:52
URL: http://stjernans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0