Sjukstuga

Hemma hos oss råder det sjukstuga för tillfället. Jag har lidit av huvudvärk och näsblod hela veckan och William har feber och ont i magen. Molly är snorig. Fick också reda på idag att jag har ett stort sår inne på näsväggen så att säga. Minns ni förra året när jag tjatade om mitt näsblod som jag fick ca 4-5 gånger i veckan? Beror på att jag har jättekänslig näsa osv så det blir lätt sår...så nu har jag jätteont verkligen. Helt fruktansvärt! Och det är bara att stå ut!

Så just nu är vi ganska slitna här hemma men det ska det snart bli ändring på hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Joakim Johansson

Jag ligger hemma i soffan med en megaförkylning, men nu är det inget jobb i två dagar så kan äntligen vila :) Krya på er!

2011-09-02 @ 20:36:17
Postat av: S

2011-09-03 @ 18:54:27
Postat av: Stina

Ne va tråkigt att ni åxå skulle behöva bli sjuka! hoppas ni kryar på er fort så kanske vi kan ses nån eftermidda nästa vecka! kram

2011-09-03 @ 18:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0